Wednesday, July 28, 2010

ANNOUCEMENT


SALAM
blogshop ini sudah bersawang kiri kanan depan blkang nampaknya
tehehe agk malu sbgai tuan empunya blog
well shud i say that i am going to announce a good news?
hehe malu* okeh dat sounds suddenly
:
:
:
:
DENGAN INI SAYA MENGISYTIHARKAN
BLOG INI DIBUKA SEMULA!
weeee
but IN ONE CONDITION
-saya skrg berada di asrama dan agk mustahil untuk saya postkan semua brg sbb semua brg kat kelantan sdgkan saya kat melaka fuhhh pnjg ayat tehehe
saya hanya akan post brg waktu cuti raya ni (bulan 9) dan kalau nak lwat2 sket postkan,sila bgtahu awl2 so dat saya boleh bw semua brg ke melaka :)
sbg konklusi, saya akan amek order dan yes, there will be no limit for booking tp dgn syarat anda bukan seorang backout buyer :P
saya xkesah kalau anda nak bnk in cepat2 atau nak tggu saya cuti dlu bru nak bnk in
as long as anda bersungguh2 nak bli :)
clear kan?kan?kan?
tehehe so boleh lah order kalau ada mana2 yg berkenan tp post lambt sket la taw :)
dan yea,tolong order melalui sms shj kerana email saya jrg bukak :)-alyaa


p/s:announcement agk pnjg jd malu*

No comments:

Post a Comment